18 dec

Idag har jag inte tränat faktiskt, jo lite med min systers hund. Jag har precis börjat träna klicker med henne och det komm utmärkt. Tänk att en sån liten hund har en så stor hjärna! Jag håller just nu på att klicka in att hon ska lägga huvudet mellan tassarna. Första gången, hon ba Va? men sen så fatta hon vad det var hon gjorde så då gick det jättefort. Nu äre bara finslip och att sätta kommande på det.

Har hållt på nu i en halv timme och ritat av banritningar från papper till datorn. Ett bra program för er som vill ha så är det http://www.flexitrack.se/ sen är det bara att trycka på ladda ner. Det står typ nånstans att det bara är ett prova på i 3 månader, men på min andra dator har jag typ haft det i 1 år.

Godnatt everyone!

JULLOV=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0