19 dec

Idag kom vronq hit! =) Då fick jag nån kick att börja träna lite konster, men bara domsom hon redan kan - Zilla asså. Jag har märkt på dagens träning att min hund är galen i kyckligköttbullar och att hon blir väldigt stressad när jag har för gott godis. Hon blandade ihop alla konster i en konst. Jag har också märkt att det är inte roligt att ha två hundnosar instoppade i varsitt öra på en gång.

Jag är hundvakt åt Kazola nu också, Knet skulle iväg och hämta Qvick hos uppfödare. Innan Veronica kom så var jag ute med Zilla, Wilma och Kazola, det gick ovanligt bra, Wilma brukar ju vara helt galen när det kommer andra hundar men dom gick helt lugnt. Jag fick en väldnas kick att gå långt så jag gick en 40 minuter sen kom jag på att Vronq skulle komma så då fick jag lov att avbryta promenaden och gå hem igen.

Ska träna agility på Söndag så då kommer det ett garanterat blogginlägg. Ska också planera läger. JOSEFINE! Om du läser det här så måste vi vara hemma hos mig på Söndag för jag är hundvakt åt Sindra och Kazola + mina hundar kan inte åka ifrån Sindra som är bäbis!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag tkr vi också är hos dig lisa:p

2008-12-20 @ 00:51:58
Postat av: josefine

OKEJ, JAG KOMMER TILL DIG!!! :D hihi, det var kul att skriva med stora bokstäver, precis som du gjorde liiisa, precis som du :D<33<3

Postat av: Madeleine

Va kul att du bloggar mkt! O vi hade de kul nu i helgen :D Tack för den bästa julklappen!!! <3

2008-12-22 @ 00:06:44
Postat av: Veronica

btw: den här designen passade mkt bättre dig, jätte fint.



du är speciell <3

2008-12-23 @ 00:37:13
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0