A special weekend with a special girl!

Tjolahopp!

Det var la längsesen jag blogga nu jag vet men jag har inte haft tid, har haft massor av plugg. Men nu ska jag blogg, ska skriva om en underbar helg!

I torsdags åkte jag till Veronica, jag kom väl dit vid typ halv 10. Då  hade Veronica precis vart på julbord hos hennes kompis, dit gick vi en stund, men sen kom det typ en fritidsvärd, dampdamp..

Det är inte riktigt klokt men vi har lyckats dygna en gång och halv dygna dan efter, vi äger! Fast man kände sig ganska trött idag. Vi bakade godis också, Tryffel, Knäck och Fudge, Tryffeln vart helt klart godast. Som ni märker är jag inte på humör för att blogga!

Jag tror inte att någon kan inse hur underbar vänskap jag och Veronica har, det är helt sjukt underbar. Jag åkte ifrån dig igår och redan längtar jag tills på Fredag då du kommer till hålan! Jag älskar dig mest av allt och du kommer ALLTID finnas på en speciel plats i mitt hjärta! Livet vore dubbelt så mycket svårare utan dig!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ingen kan förstå hur mycket du betyder för mig!

Jag älskar dig mer än allt annat <3

2008-12-15 @ 23:08:05
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0