Dator och Julklappar

Jag har fått en ny dator:D Det är liksom inte sant - helt obeskrivligt att jag och mina föräldrar ens kom iväg och köpa en. Det är en laptop - svart. aja det var bara det jag ville säga om den.

Ska åka och träna snart, har kommit på att jag ska börja skriva träningsblogg istället. Jag kommer lägga upp banor jag har kört eller bilder eller dyligt. för jag har aldrig nåt att skriva om som ni märker, mitt liv är allmänt trist!

JAg ska iväg och köpa julklappar på lördag när älskungen kommit hit och sen på söndag är det planering för lägret som är sommaren 2009, och lite julklappsbyte med minna älskningar!

hejhej

Kommentarer
Postat av: josefine

jag skriver ju oxå typ träningblogg och jag lovar dig att det är väldigt givande att gå tillbaka en månad och kolla vad man gjort... :P även fast jag skriver mest om känslan efter ett träningpass eftersom att jag för min del tycker att den är viktigast. Jag är ju en riktig liten känsloknutte tror jag har typ 1 miljard hundträningskänslor minst :O



Kul med ny dator :D:D!<3 och ännu roligare för min del att vi ses på söndag! :)<3<3<3 saknar dig min motionspolare<3

Postat av: Veronica

tihi är jag älskungen? (A)

jag trodde det stod Askungen! XD

2008-12-19 @ 00:46:14
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0