Mycket på G nu!

Jag har inte haft tid att skriva här för jag har haft saker att göra hela tiden! I fredags åkte jag, Veronica, Zilla och Baccus ner till Åtvidaberg, vi skulle tävla som vanligt. Den gick skitbra för mig. På lördagen flyttade jag upp mig till klass 3! På söndagen så tävlade jag mitt första lopp i klass tre och kom trea! Skitkul faktiskt! När vi kom hem var båda helt slut..

I måndags hade vi tänkt att det skulle byggas en bana ute på klubben, men Hans ville inte komma ut i regnet så det vart inget. Idag har vi vart i min stuga och fiskat och matat änder lite:P

Orkar inte skirva mer nu!

Veron och jag som oss själva!

Veronica och jag!

Kommentarer
Postat av: josefine

www.freewebs.com/rasmusvovven lägg till min länk :)<3

2008-07-14 @ 22:55:11
Postat av: Killen på tåget

Tjena



Det var mycket hundar på bloggen :).

Själv ljög jag faktiskt då jag inte har någon blogg men jag lovar att om jag skapar en skall jag skicka över länken och jag skrev faktiskt ingenting mer än lite funderingar om ett projekt i jobbet.

Men får väl fortsätta hoppa in och skumma igenom texterna du skriver här.

Ha det bra och lycka till med hundar och bloggar. Hade dock hoppats på fler bilder :D

2008-08-05 @ 07:53:59
Postat av: Häggis

Tänk vad stolt man får bli när man ser att du har gjort en sådan fin blogg!!:D men uppdatera mer hurru ;p puss<3

2008-08-05 @ 12:31:49
Postat av: josefine

och vem är denna killen från tåget ;)?

2008-08-09 @ 23:09:01
Postat av: Madeleine

Jag håller med Lisa, updatera mera! (visst rimmar det nästan!?!) ;) Jag kanske inte ska säga något igentligen men det är roligare att läsa andras än att skriva sin egna! :P puss puss <3

2008-08-11 @ 21:23:58
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Madillly
Postat av: josefine

UPPDATERA :D!

2008-08-25 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0