Skojj!

Nu har jag skaffat en blogg bara för att alla andra också har blogg. Jag kommer skriva allt om mitt liv, dag ut och dag in!
Jag har precis anordnat ett läger med brudarna Josefine, Lisa och Veronica, det var nog dte roligaste jag gjort i hela mitt liv! Det var väldigt mycket planer och grejja innan lägret men man trodde ju man hade planerat allt, men så var dte inte vi fick sitta i alla pauser, alla kvällar, alla morgonar och planera vad som skulle göras, hur vi skulle gå promenaderna med hundarna. vi fick ihop 18 deltagare och det var ju väldans många, jag trodde vi aldrig skulle få ihop dom. Alla deltagare har vart helt underbara ochd et har vart kul att lära känna så många nya människor och doggar. Det roligaste var nog att lära ut så mycket av det man själv visste, det var jätte många där som t. ex. aldrig hade kört agility och dom körde en hel bana hela bunten sista dan nu den 29 juni. Det var ju ganska kul också sen när man fick så bra kommentarer om att man hade anordnat ett skitbra läger =). Det var väldigt jobbigt att lämna alla, dom kunde ju flyttat dit och intge bara åka sen, många kramar och tårar vart det! =(. Tack för en underbar vecka brudarna och alla deltagare som kom.

Idag den 29 juni är det min födelsedag också! på lägret märkte jag att Veron, Lisa och Josefine var väldigt hemlighetsfulla mot mig man jag hade ju glömt bort att jag fyllde år så jag fatta ju ingenting. Men sen när alla deltagare från lägret åkt blev det party av, vi åt tre kebebpizzor ovanpå varandra så dte vart som en tårta, skit snällt av er tjejor! Jag lovar att ni ska få komma till min sommarstuga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww, vårt läger :'(<3

2008-07-14 @ 22:45:30
Postat av: josefine

/josefine

2008-07-14 @ 22:46:17
Postat av: Frida

Sitter och läser det här nu, liiite sent kanske ?? men verkligen. Det var helt ärligt den bästa veckan i hela mitt liv och jag har aldrig träffat så bra vänner på bara en vecka! Synd att det inte blev någonting iår för mig bara, men det är ju så nu :(. Det skulle vara roligt å träffas ngn gång endå för jag saknar både dig, lägret och alla andra <33 =D



KRAMAR från Frida o vöffsen <33 =D



2009-04-30 @ 15:33:06
URL: http://www.fridoss.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0