You're a sister from another mother.

Ett liv utan dig vore svårt, det vore inte roligt! Men ett liv utan dig ibland är jobbigt det med! Det är jobbigt här nu utan dig, förut kunde man alltid lita på att det fanns någon man bara kunde åka till och prata, ibland behövdes inte ens prat, bara att se dig! Nu har jag gett mig fan på att klara det här utan dig i närheten, för om jag lyckas får jag vara med dig mer, bo i samma stad, gå ut med hundarna. Men den tanken att jag inte skulle lyckas kommer alltid ligga kvar i bakhuvudet. Liksom tänk om jag inte lyckas, då kommer jag flytta ännu längre bort från dig, det kommer bli svårare att träffas, det vore det mest tragiska. Jag hoppas verkligen vi kommer ha jättekul när du äntligen kommer hem i sommar, åka och tävla, umgås.

Saknar och älskar dig enormt mycket!

Vinter




Kommentarer
Postat av: josefine

bra inställning stumpan, :) tur i oturen att veronica redan bor där uppe så att du får en jävla kämparglöd i rumpan ;D



kan inte vi hitta på något imorgon? :)

Postat av: josefine

vad bra! men jag har sökträning 8.30 på söndagmorgon, så antingen om du orkar masa dig upp på söndag morgon från mig till tåget :P eller så hittar vi på något utan sovning, typ bio? :D high school musical, haha?

2008-11-14 @ 21:46:37
Postat av: josefine

gå in på msn :)!

Postat av: Veronica

Ja kloka Josefine tur att jag redan är här så du får kämpa glöd i rumpan :O gullet <3

Du är den bästa människan jag känner, fan vad jag älskar dig! <3

Jag blir jätte ledsen när du frågar om jag har glömt er eller om jag inte bryr mig om dig. För du betyder MEST <3 och jag tänker på dig hela tiden <3 Jag vill verkligen att du ska komma hit <3 Så jag kan krama dig varje dag. Just nu är du 20 mil bort. Tanken att du skulle vara 40 min bort nästa år är hemsk. Jag älskar dig lisa <3 och den här kommentaren kommer aldrig att ta slut. För jag skulle kunna skriva en hel bok om dig, kära lisa <33333333

2008-11-15 @ 00:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0