Bananskal

Jag tröttnar alltid  på att blogga när jag inte kommer på vad jag ska ha för rubrik.

Nu sitter jag i Strängnäs och är hos min syster, jag ska praoa på ett hunddagis. Jag ska gå upp 5 varje morron och börja kl. 07.30. Kul skare bli, jag komemr åka ut med Krille till Esklistuna varje morron:P Kommer coskå förmodligen blogga mer nu och kanske lägga ut lite bilder från dagarna:P

orkar inte blogga pusshej!                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad duktig du är som bloggar! :D Det svåraste är att faktiskt att hitta på en rubrik! Jag brukar ta det första jag skriver om, typ vad jag har tränat osv.

Jag vill se bilder! :D

Och blogg varje dag!!! :D

2008-10-12 @ 19:16:55
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Lisa

Jag tycker desamma att rubriker är svårast haha men fick du ta med Kazola?

2008-10-12 @ 20:13:51
Postat av: Anonym

Japp det fick jag!

2008-10-12 @ 20:28:21
Postat av: Veronica

Hoppas du får kul på hunddagiset under hela praotiden :D puss

2008-10-13 @ 09:06:17
URL: http://veron.blogg.se/
Postat av: josefine

åå vad kul det ska bli att läsa dina blogginlägg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0