Femte dagen!

Tjobbo!

Idag har det inte vart något speciellt som hänt, vi ahr promenerat och promenerat! Nej föresten, vi blev bjudna på pizza idag! GOTT:D Och så den där Gizmo som jag alltid har sagt är ful är faktiskt skitsöt nu när vi är färdiga med honom! Idag klippte Louise ner hono´m, han blev mycket mera hund då.

Har också tränata lite hundar idag, Jazze tränade jag med ute i lekhagen, det går bättre och bättre faktiskt, han börjar ta lite kontakt nu. VI tränade också galningen Laban, Ankan och jag gick ner i källaren och ställde två tunnlar och tränade idag, först var han lite rädd men sen gick det fint!

När jag kom hem, gissa vem som blev galen! Min lilla plutt i hemmet, hon var tokig och sprang runt och skrek, den kraken! Så pappa och jag åkte ut till klubben och jag körde lite agility. Fan vad nöjd jag är med hennes kontaktfält nu! Dom sitter stensäkert på träning, ska bara få till det på tävling nu!

Byee!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt att höra :D jag saknar att träna med dig <3

2008-10-19 @ 11:26:15
URL: http://veron.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men fick dom klippa ner gizmo för ägarna?:p

2008-10-19 @ 15:23:21
Postat av: josefine

hej tönt lisa, tror du glömde uppdatera igår va? ;)<3

2008-10-21 @ 07:44:35
URL: http://toktassarna.webb.se
Postat av: Madeleine

Kontaktfältsträningsprogrammet (säg det snabbt fem gånger!) kommer att göra dem ännu bättre! :D :K (Hoppas jag...)

2008-10-21 @ 18:10:13
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0