Fjärde dagen!

Tjobbo!

Idag har jag ingen lust att skriva blogg, men eftersom jag har lovet er alla att skriva dom här två veckorna få jag väl göra ett töntinlägg. Idag har vi badat och fönat stackars Gizmo! Han vart fin i pälsen ända till han gick ut - Suck! Aja jag hade med Kazola till hunddagiset idag och det gick jättebra, hon sov mest hela tiden och dom som jobbade där fattade inte hur en Border Collie kunde vara så lugn, dålig syn på Border Collie hade dom! Jag är så arg, Sara och Krille har visat mig hur man spelar CS, jag är helt beroende, och spelar jag inte det spelar jag Monopol, och föresten det ska jag göra nu byee!

Kommentarer
Postat av: josefine

LISA min älskade särbo :)<3<3<3

Postat av: Madeleine

Haha, bra att du och Kazola visade dem hur en border är! :D Åker du hem på lördagen eller fredagen i helgen?? Ska söta Sindr...mena Råttan, följa med?? XP

2008-10-17 @ 15:57:54
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Veronica

haha töntinlägg gillas ändå ;D

men neeej, du får inte bli CS-beroende, tönt! :O

2008-10-19 @ 11:24:07
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0