Första dagen!

Jani första dagen var ju som det alltid är på första dagar, man lär känna folket, hundarna och stället. Det var en på av ägarna på hunddagiset som heter Tarja, hon sa att man förmodligen inte kommer hinna fästa sig vid någon hund nu när det inte var så lång tid vi skulle vara där, jag ba; ehhm, dt kommer jag göra:D Och gissa vad, jag gjorde det redan idag! Det är en högställd jack russel valp, eller ja 9 månader, hon är helt underbar, när man komemr in i hennes box hoppar hon upp i famnen och vill kela, jag ligger där inne hela dagarna:P Förutom att kela runt bland hundarna har jag gått promenader, det är underbart fint där ute, första prommisen var med en border collie/golden och en schäfer, andra var 3 jack russel, fatta det jag var helt slut, och tredje var en gammal golden och en terrierblandis. Underbar kul dag och ser verkligen fram emot resten av veckan:D Men nu ska jag äta sen kommer jag däcka, har nog aldrig vart så trött, gick upp halv 6 imorse, men imorn blire halv 5, nu nör jag är så här trött börjar jag faktiskt känna mig som Wilma:D (hon på bilden)
coola hon

Pösshej!


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA de var verkligen en bra beskrivning på hur trött du är :D:D och de är klart man fäster vid nån hund hahah :p hoppas du har de skoj. är dom snälla mot dig?:D

2008-10-13 @ 21:07:54
Postat av: josefine

wilmapower :)

Postat av: Madeleine

Visst bor hundarna bra! :D

2008-10-14 @ 21:37:28
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0