Tredje dagen!

Tjobbo!

Idag har jag haft väldigt kul! Vi praoelever har kommit närmare varandra och börjar tycka att det ska bli trist och lämna varandra sen. Vi har också fortsatt borsta Gizmo idag, hand husse och matte är dumma i huve, han är en blandis och dom ställer inte ut honom men do mvägrar klippa honom! Han lider ju som in i sjutton, tkr jätte synd om honom! (även fast han är ruggigt ful!). Haha vi roade oss med att göra flätor av hela hans päls, förutom det som var tovigt då, dom som jobbar där garva asmycket åt oss och honom. Har gått sammanlagt 6 promenader idag, nog för att vi är mycket folk just ons, tors, fre men ändå det är då det är mest hundar också! Jag gick med en dalmatiner som heter Nemo, han är skithärlig! Imorgon ska jag få ta med Kazola, få se hur det går nu då, hoppas hon inte sitter och skäller bara.

Hare bra!

BILDER:
Från dagiset!Gizzmo

HunddagsietNemo

Kommentarer
Postat av: josefine

första kommentaren :D haha<3

Postat av: Madeleine

Urgullit namn; Nemo!! Och så har jag hört att han gnäller gullit också! ;D Som sagt, du är van vid en söt, snygg, välryckt Gizmo, eller hur?! XP

2008-10-17 @ 15:55:10
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: Lisa

2008-10-19 @ 00:18:54
Postat av: Lisa

Haha oj jag glömde skriva något:p men nu har jag iallafall läst alla blogginlägg :D

2008-10-19 @ 00:20:13
Postat av: moa & bosco

Gizmo var ju inte så ful :P

2008-10-26 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0