Looove!

Hello alla där ute:D


Jag har vart på Rock for moc med mina älskningstjejer! :D:D Veronica kom hem från forshaga och jag fick äntligen träffa min andra halva!!! :D¨Josefine kom från Västerås och följde med det var underbart skojj! Kommer sakna er tjejer! Vi hade riktigt kul på rock for moc tillsammans:D. Kurserna jag har går väl la bra va! just nu är jag sjuk och det är bajs! Emma sitter här och skriver lite grejjer jag ska kunna te provet imorn, men ärligt talat ocm jag mår såhär imorn blire ingen skola mig!! 
Hajda på ear!!



Kommer sakna den här tiden!! Älskar dig Veronica! <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas att du blir bättre snart, det är inge roligt att vara förskyld och ha ont i halsen, hellre har jag hög feber!

2008-09-08 @ 22:15:52
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=madillly
Postat av: josefine

ja, kul hade vi :D

Postat av: Veronica

Naaw saknar Vadstena ;D

2008-09-13 @ 23:04:39
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0