Skultuna!

Häromdan hade jag och underbara Josefine träning tillsammans!

Jag skulle åka tåg och buss hit och dit med två hundar, var en eaning nervös. Fast som tur var hade jag Kazola och Zilla som lyssnade på vad jag sa. Men På tåget dit satte jag mig vid en typ hundrädd, och självklart bestämde sig hundarna för att han var rolig, snacka om att jag var irreterad så det vart platsliggning i 20 minuter. Väl i Västerås möter jag fnittriga Josefine, hon berättade utförligt för mig hur fnittrig hon blev dagen efter hon hade haft tråkigt. Efter typ 20 minuter går bussen och det gick väl bra förutom när vi skulle hoppa av, då hoppa först jag av sen höll han busschaffisen på att stänga dörrarna så att Josefine skulle bli kvar på bussen.

Tråningen gick väl allmänt bra. Men slutet hade vi lite problem med och speciellt Josefine och hennes hundar. Först råkade Josefine smälla till Stina i ansiktet två gånger, sen när hon körde med Rasmus fastnade han på något vis och stog på framtassarna i typ några sekunder.









Världens Bästa Tjejor!








Älskad av alla, speciellt av 

     Josefine och Mig!


Kommentarer
Postat av: josefine

aa du, de var en rolig träning :D:D:D tack så mkt älskade lisa<3 vet du? jag hade lite tråkigt igår så jag kommer vara väldigt fnittrig när vi ses ikväll ;D



BOYSENberry in my heart!<3<3<3

2009-04-10 @ 17:02:40
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0