Veronica is tha God!

Idag har dagen bestått av att vakna hemma hos Josefine, vi låg väl kvar i sängen en stund men sen gick vi upp för att käka frulle. Sen hade vi bestämt att det skulle bli lägerplanering hela morgonen men det vart lite spel och lite hundar istället. Tack för en toppen kväll och morgon tjejor, älskar er!

När jag kom hem kastade jag mig i soffan på altan och låg och sola i typ 2 timmar sen gjorde jag mat och sola i typ 2 timmar till. Nu har solen gått i moln så nu ligger jag ute med täcke och kudde och kollar runt på internet.

Jag har upptäckt en komisk liten sak idag, det har kommer tre påskgubbar hit, men dom var inte utklädda och det enda jag fick var en minmal lapp som det stog Glad Påsk på, det betyder alltså att det enda dom vill nu för tiden är att få godis eller pengar. När jag gick som påskkärring var det roligaste att klä ut sig och gå runt och se glad ut, sen var det bara ett litet plus med godis och pengar.

Måste också tacka den underbara Veronica med designen!
Tack, Tack, Tack - Det vart underbart!



GLAD PÅSK SVERIGE!


Kommentarer
Postat av: Vronq

Ja herregud, vart är dagens samhälle på väg?!

Det var bättre på vår tid, den gamla goda ;)

Hehe "Glad Påsk på'rej" <3

2009-04-11 @ 19:52:36
URL: http://veron.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Påskgubben och påskgumman som kom hit ville knappt ha godis, de ville hellre springa över till grannen och önska glad påsk. Men så är de små o oförståndiga fortfarande XP Jag menar vem tackade nej till godis även om det var roligt att vara utklädd?

2009-04-11 @ 20:59:57
URL: http://madillly.blogtown.se
Postat av: josefine

ja mysigt igår :), älskar dig med<3<3<3



tror jag var lite trött från igår oxå... idag under fikat på påskimiddan med släkten så somnade jag, det roliga var att ingen väckte mig så jag halvsatt i soffan och sov i typ en och en halv timme... haha ;)

2009-04-11 @ 21:53:47
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0