Rubrik

Det känns helt knäppt, aldrig har jag känt såhär! Måndagar är den bästa dagen på veckan, vet ni varför? Då är det lång tid kvar till helgen och men har en underbar vecka framför sig! Jag har aldrig känt känslan av att längta tills skolan börjar, helgen ska vara över! Mina grannar är helt underbara men vi känner och lite fast eftersom vi inte vet nåt man kan göra, det enda vi gör är att fika med kaffe, kaka och kortspel. Hur fånigt det ännu låter är det underbart kul! Tillbaka till skolan, när vi sitter där och har arbetsmiljö och säkerhet, hur tråkigt som helst, har man kul ändå inerst inne, man njuter av att ha fått den bästa klassen någonsin! Vi kan sitta och skratta åt allt och inget, t. ex. Hej jag heter Lisa och är människa! =) Vi kan typ sitta och skratta åt det i 1 timme utan att det blir tråkigt! Och bonusen på det hela är att man får träna hund och lära sig mer om hund varje måndag och fredag!

De BÄSTA tre åren av mitt liv kommer nu!


Kram Lisa, Människa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

heja Lisa kram från en annan människa ses nästa helg

2009-09-01 @ 17:24:03
Postat av: Lisa

mwuahha vi är ju bäääst ;) Fan va nice de ska bli på lördag! HAha hoppas jag hittar dit XD =P

2009-09-02 @ 10:15:07
URL: http://troublemakergirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Saknar deej :(<3333

2009-09-04 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0