Jahapp

Jag har inte bloggat på länge, har inte lust och inte tid..
Men det har hänt ganska mycket men det enda jag tänker på nu är att jag inte kan röra mig på grund av en jävla träningvärk och ont i knät, jag ramlade på fysen, pinsamt värre! Jag sprang och snubbla på mig själv och gjorde magplask, ont som fan!
Och så hade jag jävligt ont iknät innan vi börja träna och dte vart värre och värre ju mer jag sprang, och sen ramla jag och slog i knät och sen fortsatte jag springa vidare, jag säger bara, det får jag lida för nu!
Nu ska jag äta youghurt och musli och sen kommer Veronica hit! <3 :)

Kommentarer
Postat av: josefine

de var en charmig dag på fysen de... ;)



hoppas att ditt knä mår prima nu!<3

2009-02-28 @ 15:18:19
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0